torsdag 3. juni 2010

Eva og Adam


Eva og Adam
et midtsommernattsmareritt

Forfatter: Måns Gahrton
Utgivelsesår:2001

Eva og Adam er kjærester og vil tilbringe sommerferien sammen, men først skal Eva til Gotland i tre uker og så skal Adam til Polen. De får ikke se hverandre på mange uker .
Sommer ferien begynner ikke så bra. Men så får Adams familie bli med Evas familie til Gotland, og alt ser plutselig lysere ut.Adam tilbrakte ikke så mye tid med Eva-
han hadde tilbrakt tiden med en annen jente.


Jeg annbefaler dere denne boken for den er spennende og morsom.
Dette er en bok med mye sjalusi og drama.
Sammenlignet med de andre bøkene i Eva og Adam -serien, syns jeg det er den beste jeg har lest så langt.
av Bisharo

1 kommentar:

  1. Dette var en døds bra blogg :)
    Jeg fikk veldig lyst til å lese boken <3

    Problemet er at jeg har lest boken :) hehe

    Klemmer fra Hanna

    SvarSlett