torsdag 3. juni 2010

Min Blogg Om: Under En Ny Måne

Hei velkommen til min blogg, jeg er så spent.

Jeg skal skrive om Under en ny måne, den er bok nr.2 fra twilight-serien.

Bok nr.1:
Boken handler om en jente som heter Bella, hun flytter til faren som bor i en liten by. Hun blir kjent med en del elever, og får noen venner. Hun blir venn med en gutt som viser seg å være en vampyr, vampyren heter Edward og han er litt merkelig for å være en vampyr.Kanskje de blir mer enn venner, han har en familie men ingen av dem er i slekt. Blant menneskene så er Edward og og søskene hans adoptert av to voksne, Bella havner opp i en stor fare. Hva skal kan Edward og hans familie gjøre for å få Bella i sikkerhet.



Bok nr.2:

( Dette som står her står på baksiden av selve boken)

Først nå kjente jeg den brennende, stikkende smerten som løp fra håndleddet mitt og opp til innsiden av albuen. Fortumlet og forvirret kikket jeg opp fra det dyprøde blodet som pumpet ut av armen min - og inn i de feberaktige øynene til seks plutslige rovlyste vampyrer.

Hva synes du? Nå har du sikkert veldig lyst til å lese boken, men her er en oppramsing av alle bøkene i twiligh -serien

Hvis du vil lese de på engelsk, så står det her hva de heter.

Evighetens kyss = Twilight

Under en ny måne = New moon

Førmørkelsen = Eclipse

Ved daggry = Breaking dawn










Disse bøkene er skrevet av forfatteren Stephenie Meyer



Jeg valgte å blogge om denne boken fordi at når du leser denne, så blir man helt slukt inn i boken. Du blir helt hekta på boken, og når du leser en av bøkene så må man bare forsette på resten av bøkene. Jeg synes at Stephenie har gjort en helt fantastisk jobb med å skrive bøkene, jeg takker henne så mye for å ha skrevet en så bra roman. En stor applaus for henne. YEAH !!!!!!!!!!!!!!

Jeg anbefaler at dere ser filmene og sefølgelig leser bøkene. Jeg håper at dere likte bloggen min. Sedem















1 kommentar: