torsdag 3. juni 2010

MOLLY MOON stopper tiden


Molly Moon stopper tiden er nr. 2 i serien med 4 bøker om Molly Moon. Boka er skrevet av Georgia Byng.

Boka handler om foreldreløse Molly Moon som har lært seg hypnose, en spesiell gave.
Bibliotekaren Lucy har funnet ut at milliarderen Primo Cell har onde planer for verden, og setter Molly på sak. Så hun, Rocky, Petula og noen andre fra barnehjemmet drar til California for å stoppe Primo i å bli president over Amerika og hans onde planer. På turen i California oppdager Molly at hun kan stoppe tiden.

Jeg valgte denne boken fordi den er veldig spennende og den får deg til å føle at du selv er en del av boka. Jeg liker egentlig veldig godt at det ikke er bilder i den, for da kan jeg forestille meg hvordan det er med mine egne bilder. Da blir det enklere å bli en del av boka.
Jeg anbefaler dere å lese denne boken fordi jeg tror dere vil ha like mye glede av den som jeg hadde. Men dere burde starte med bok nr. 1, som heter Molly Moon's utrolige bok om hypnose.

Takk for at dere tok dere tid til å lese dette innlegget, og jeg håper dere fikk lyst til å lese boka.
HILSEN AGNES!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar